نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

بادامکی: با شرایط کنونی تیم ملی از گروهمان صعود نمی‌کنیم | نمی‌دانم چرا قدر دایی را در ایران نمی‌دانند!

  • کد خبر: ۱۰۳۶۰۶
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
بادامکی: با شرایط کنونی تیم ملی از گروهمان صعود نمی‌کنیم | نمی‌دانم چرا قدر دایی را در ایران نمی‌دانند!
حسین بادامکی گفت: با شرایط کنونی تیم ملی و بازی‌ها اخیر این تیم در مقدماتی جام جهانی از گروه خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود نخواهیم کرد. باید برای تیم ملی شرایط بهتری فراهم شود و با تیم‌های قدری بازی تدارکاتی داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین بادامکی در خصوص قرعه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و هم‌گروهی با انگلیس و آمریکا اظهار کرد: قرعه خوب و جذابی است. به هرحال در جام جهانی باید با تیم‌های خوب دنیا بازی کنیم که فکر می‌کنم این گروه، قرعه خوبی برای ایران بوده است. در جام جهانی گروه آسانی نداریم، شاید برخی تیم‌ها نسبت به تیم‌ها دیگر ضعیف‌تر باشند، اما قطعا تیم‌های خوبی بوده‌اند که توانسته‌اند به جام جهانی راه یابند.

وی در خصوص تقابل ایران در نخستین بازی‌اش با انگلیس افزود: به هر حال باید با این تیم بازی کنیم، فرقی نمی‌کند بازی نخست ایران باشد یا بازی آخر ایران. چیزی که مهم است نحوه تدارک ایران تا جام جهانی است. در این زمان اندک اگر بازی تدارکاتی خوبی فراهم شود می‌توانیم بازی‌های خوبی در جام جهانی داشته باشیم، اما اگر شرایط به همین منوال پیش رود، فرقی نمی‌کند چه زمانی با انگلیس بازی کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی گفت: همه مردم ایران با این گروه نسبت به صعود تیم ملی به مرحله بعد امیدوارند. تیم‌هایی که از پلی‌آف اروپا به این گروه صعود می‌کنند نیز تقریبا شرایط یکسانی دارند. اگر شرایط اخیر تیم ملی را مد نظر قرار دهیم فکر نمی‌کنم بتوانیم از گروه‌مان صعود کنیم. باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و شرایط بهتری برای تیم ملی فراهم کنیم. البته منظور از برگزاری بازی تدارکاتی، دیدار با تیم‌های قدر جهان است تا به یک شرایط تاکتیکی مناسبی برسیم.

بادامکی در خصوص تیم‌های مدعی جام جهانی برای قهرمانی خاطرنشان کرد: تیم‌های خوب زیادی داریم، اما از آنجا که طرفدار تیم پرتغال هستم دوست دارم این تیم نتیجه بگیرد. پرتغال با اروگوئه، غنا و کره جنوبی گروه سختی دارد. رونالدو نیز تا کنون شاهکار کرده است که با این سن و سال در جام جهانی حضور دارد. هر بازیکنی که او را می‌بیند انرژی و انگیزه می‌گیرد. با توجه به روند رونالدو احتمالا بتواند یک جام جهانی دیگر هم حضور داشته باشد، اما اگر بنا بر آخرین حضورش در جام جهانی باشد تلاش خواهد کرد تا تیمش بهترین نتیجه ممکن را در جام جهانی بگیرد.

وی با اشاره به حضور علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی عنوان کرد: کشور ما باید به داشتن چنین انسان‌هایی افتخار کند. تمام مردم ایران از دیدن علی دایی در مراسم قرعه‌کشی احساس غرور کردند. باید بیشتر از این‌ها قدر اسطوره‌های خود را بدانیم. وقتی چنین افرادی در کشورمان حضور دارند، نمی‌دانم چرا از ظرفیت آنان استفاده نمی‌کنیم. تمام دنیا از پتانسیل و ظرفیت ایرانی‌ها استفاده می‌کنند، اما در ایران نمی‌توانیم از ظرفیت چنین افرادی استفاده کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->